Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

juridisch goede registratie van de overlast
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Truus24



Sinds: 19-6-2008
Berichten: 34

BerichtGeplaatst: Ma Nov 10, 2008 12:07 am    Onderwerp: juridisch goede registratie van de overlast Reageer met quote

Ik ben al maanden bezig het de overlast van mijn buurman. http://forum.noiseconsult.com/viewtopic.php?t=653 Ondertussen via een second opinion gelijk gekregen dat er nog mogenlijkheden genoeg zijn en de DAS heeft de zaak moeten heropenen.
Nu is het aan mji om met goede bewijzen te komen. Kan iemand mij verder helpen naar firma's waar ik geluidregistratie apperatuur kan huren ?? Van de links boven de site is er 1 die niet voor partikulieren werkt en de andere reageert niet op mail.

Mijn bovenbuurvrouw is verhuisd en nu is het telkens mijn woord tegen het zijne. De politie,wijkagent , gemeente en woningbouw menen niets te kunnen doen hieraan. Dus is het aan mij om andere maatregelen te treffen. Daar heb ik goede registraties voor nodig. En daar is mijn oude pc met microfoontje niet goed genoeg voor.
Dan kan ik mijn buurman aanklagen voor slecht huisvaderschap, van de woningbouw isolatie eisen of zelf aan laten leggen en van de huur aftrekken, Huursverlaging eisen tot de overlast ophoud en ander een volledige verhuisvergoeding eisen.
Nu heb ik niets doordat er niemand in de omgeving durft te verklaren dat het een lawaaimaker is. Beste dat de zeggen is dat hij graag zijn muziek wat harder zet. Maar hun hebben er geen last van. Verklaringen van familie en vrienden zijn juridisch weer niet goed genoeg. De opnames met mijn pc ook weer niet goed als het om het juiste volume gaat en zo kraakt mijn rechtsbijstandsverzekering alles maar af.

Weet iemand voor mij een goed bedrijf dat voor een schappelijke prijs meetapparatuur hier zet ?? Liefst ergens in west brabant Of een andere manier om het te kunnen bewijzen

Ik word er namelijk nu een beetje gestoort van die idioot blijft maar bezig en hij vind dat hij tot 22:00 uur mag doen en laten wat hij wilt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Nov 10, 2008 8:01 am    Onderwerp: Reageer met quote

Goedemorgen!

Neem even contact op met Bruël & Kjaer (www.bksv.nl) vanwege dit artikel: Matron III. Zij kunnen je vast vertellen op welke wijze je een dergelijk apparaat kunt huren of er via je gemeente gebruik van kunt maken!

Mochten zij je niet verder kunnen helpen, zoek dan op http://www.adviseurs-geluid.nl een aantal bureaus in je omgeving op en informeer daar even.

Succes
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com


Laatst aangepast door Geluidforum op Di Mei 20, 2014 2:55 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Truus24



Sinds: 19-6-2008
Berichten: 34

BerichtGeplaatst: Ma Nov 10, 2008 3:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

bedankt voor je linkjes. Daar ga ik mee aan de slag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Truus24



Sinds: 19-6-2008
Berichten: 34

BerichtGeplaatst: Wo Nov 19, 2008 11:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb veel bedrijven gebeld maar eigenlijk werkt bijna niemand voor partikulieren. Iedereen adviseert mij de woningbouw of de gemeente te dwingen metingen te komen doen. En die verdommen alle medewerking. Ook kreeg ik via de provincie het advies om in uiterste instantie bij de gemeente een klacht in te dienen dat de AVP niet gehandhaafd wordt. Maar als ook daar niets aan gedaan wordt rest mij weer alleen maar de gang naar de rechter.

Via de provincie Brabant aan een paar adviesbureau's kunnen komen maar die bureau's adviseren om weer in gesprek te gaan met mijn buurman. Mijn buurman is en blijft dwars. En is van mening dat hij tot 22:00 mag doen wat hij wilt. Dus daar valt weinig mee te spreken.

Bedragen en de lengte van de metingen zijn nog niet genoemd. En bedragen zijn voor mij nu net interessant.

En zo blijf ik maar in kringetjes draaien. Ik zou ondertussen veel en veel liever tegengas gaan geven met Strauss door het trappenhuis vroeg op de zaterdag en zondag morgen. Legaal zoiets oplossen is onmogenlijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Truus24



Sinds: 19-6-2008
Berichten: 34

BerichtGeplaatst: Zo Nov 23, 2008 9:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Via de provincie Babant aan een telefoonnnummer kunnen komen van een eenmanszaakje dat hopelijk goedkoper is en wel voor partikulieren werkt.

Wel houd het getreiter maar aan en nu sta ik op het punt eronderdoor te gaan. Weer bijna dagelijks die bassen binnen, gevolgd door dat gekrijs van die papegaai en daarna gerommel in de bering. Zo heb ik een paar uur elke keer lawaai van die vent.

Ook nu het treiteren met telkens sneeuwballen tegen de ramen als zijn vriend weer komt. Die lijkt de berging aan het leegmaken te zijn.

Dus een uitgebreide mail naar de wijkagent gestuurd dat ik op de grens zit waar ik tegen kan en dat het gaat escaleren als het onderhand niet een keer ophoud. Ik heb al anderhalf jaar overlast van hem en ik krijg er genoeg van. Ik wil gewoon kunnen wonen zonder alsmaar bijgeluiden van de buurman.

Morgen aangifte doen tegen mijn buurman van niet ophoudende treiterende overlast.

De jurist heeft de woningbouw nu een ultimatum gesteld waarin wij stellen dat het afgelopen moet zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
joda
Gast





BerichtGeplaatst: Do Dec 04, 2008 10:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Truus, ik las net dit, omdat ik ook overlast ervaar van mijn buren en ik een beetje aan het zoeken ben. Gelukkig geen stereo meer van de buren maar schreeuwende kinderen en ontzettende gestommel en gedender op de trap. ik woon in een rijtjeshuis, zij op de hoek en ik ben dus de enige die er last van heeft en ben ook de 'strijd' aangegaan. Bij hun begon het ook met de stereo. maar genoeg over mij.

Ik heb natuurlijk ook eerst een beetje gezocht op het internet en ook navraag gedaan bij de politie en ook een klacht ingediend over de stereo en zo lost de politie het hier op en volgens mij is dit landelijk: ik bel de politie als de stereo te hard staat, de politie komt langs (als er niets tussen komt, ongeluk op de snelweg ofzo) als de agent al buiten de stereo hoort belt hij aan bij de veroorzaker. Ze moeten het wel constateren, en dat is in jouw geval volgens mij geen probleem. dat geven ze de veroorzaker een waarschuwing (gele kaart). gebeurt het weer binnen een half jaar een tweede waarschuwing (rode kaart) en inname van de installatie, koopt de veroorzaker een nieuwe installatie en gebeurt het weer, dan een fikse boete en zelfs kunnen ze zover gaan dat diegene het huis uitgezet kan worden (ontbinding van het huurcontract). het is dus wel vreemd dat de politie zo reageert bij jou.

Bij mij was gelukkig een 1ste waarschuwing voldoende voor de stereo, voor de rest niet en daar ben ik nu mee bezig.

Ik wil je heeeeel veel succes wensen en geef niet op. hou ons hier op de hoogte, er zijn maar heel weinig mensen die deze stap durven te zetten, vooral omdat ze bang zijn voor de consequenties die jij ervaart, dat je gek word verklaard door instanties.
Naar boven
Truus24



Sinds: 19-6-2008
Berichten: 34

BerichtGeplaatst: Vr Dec 05, 2008 1:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wou dat de politie dat hier ook eens zou doen. Maar dan wel onopvallend aan komen rijden en niet vanaf de overkant van het pleintje aan komen tuffen in het autootje. Gek dat ze het nooit horen als ze komen. Wel is hij vaak genoeg gehoord door de telefoon.


Aangifte doen was ineens weer niet mogenlijk toen ik op het bureau kwam. Wel is mijn verhaal opgeschreven. Doordat aangifte doen ineens niet meer kon ben ik goed over de rooie gegaan en duidelijk gemaakt dat ik het beu ben en als het niet anders kan dat ik zelf maatregelen ga nemen. En dat varieerde van gas geven als de buurman de straat oversteekt tot het intrekken in de hal van de woningbouw met mijn slaapzak en waterkoker tot een regelrechte hongerstaking. Een tentje opslaan in de tuin van de burgermeester lijkt me ook een strak plan. Hoe dan ook ik wil na anderhalf jaar lawaai van mijn buurman onderhand rust in mijn huis. Mevrouw de agente wist me te vertellen dat in in de gevangenis kom als ik mijn buurman overhoop rijd. Het lijkt me in iedergeval stiller in de bak dan in mijn huis. ALs de cipier zegt uit met de muziek en het gebeurt niet nemen ze in de gevangenis wel de installatie in beslag. Ik denk dat ze nu door hebben dat ik er een beetje doorheen ga raken zo.

Ook kreeg ik te horen dat ik het draaien van harde muziek niet elke keer kan verbieden. Ik moet mijn buurman de gelegenheid geven om te leven zoals hij dat wilt. Dat doet hij maar als ik niet thuis ben. Daar moet ik met hem afspraken over maken.
Mijn andere adviseur gaf de tip om de volgende keer dat de politie begint over afspraken maken over de overlast ik dan afspraken wil maken over door rood licht rijden. Door rood licht rijden mag net zo min als overlast veroorzaken. Maar als het ene getolereerd moet worden waarom het andere dan niet ?. Niet proberen te schipperen maar de wet handhaven.

De wijkagent vindt dat hij er zo veel tijd in gestoken heeft en het blijft bezig. Dat is voor mij een teken dat hij er nog wat meer tijd in moet steken. Net zo lang op zijn nek zitten tot hij eens ophoud.

Het is en blijft een gevecht om het een beetje rustig te krijgen en houden in huis. Momenteel is het weer stil binnen. Nu dus weer andere kleine pesterijtjes zoals rakelings langs de auto lopen, erop tuffen en zo de auto keren dat ze er bijna tegenaan rijden.
Ik ga dus rekening houdende met de wet op de privecy er toch een camera opzetten. Ik zorg dan wel dat gezichten onherkenbaar zijn zolang ik maar een kenteken heb en de opname dat ze ertegenaan zitten. Er is vast wel een gratis programma dat alleen opneemt als het iets "ziet" bewegen. Anders koop ik er wel 1.

Ik "verheug" me al op het komende oud en nieuw. En ben dus een oplossing aan het zoeken om de kat mee te nemen ergens heen. Dat is een oudje van ruim 18 jaar en ik wil niet dat dat beestje gek getreiterd wordt met geknal. En ik vermoed dat ik veel vuurwerk ga krijgen van hun. Dus het liefst ben ik de hele dag met de kat weg.

Momenteel lijkt het of er weer eens een gesprek met mijn buurman is geweest dat het op moet houden. Het is weer even muisstil binnen en die vogel hoor ik maar amper. Ik hou niet op namelijk zolang ik last heb van hem.

Ik moet nog even precies uitzoeken hoe het wettelijk is. Maar er is schijnbaar de mogenlijkheid om een deel van de huurpenning op rekening van een notaris te storten die pas de huur aan de woningbouw betaald nadat het probleem verholpen is. Anders is het via een huurcommissie om een huursverlaging gaan vragen. Er zijn mogenlijkheden maar overal moet je je juridisch goed indekken.

Als ik dit geweten had anderhalf jaar geleden had dat hondje van hem een fout stukkie worst gekregen. Dan had ik natuurlijk wel vooraan staan te treuren om dat beestje Daar is de hele ellende om begonnen.

Nu is het afwachten wat de woningbouw als reaktie geeft op ons ultimatum. Ik vermoed dat ze toch verder niet mee willen werken en ons naar de kantonrechter doorverwijzen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Truus24



Sinds: 19-6-2008
Berichten: 34

BerichtGeplaatst: Di Dec 16, 2008 1:02 am    Onderwerp: Reageer met quote

Eindelijk is er een huishoudelijk reglement gekomen voor appartementen.

Ik citeer:"U bent verplicht om bij het verblijf in en het gebruik van de woning, balkon en gemeenschappelijke ruimten gepaste rust in acht te nemen en geen geluidsoverlast te veroorzaken. Hierbij moet gedacht worden aan gezang, geschreeuw, gebruik van muziekinstrumenten en geluidsdragers, luidruchtige feesten, dichtslaan van deuren en ramen hardlopen over galerijen en het gebruik van apparaten. "
Voor klussen zijn ook tijden aangegeven wanneer het wel en niet mag. Eindelijk duidelijkheid erover

Volgens mij is het dus duidelijk dat geluidshinder niet mag.

Ik ga mijn jurist in ieder geval opdracht geven om bij de regionale geschilencommissie een klacht in te dienen.

Het was redelijk rustig weer binnen helaas vergeet mijn buurman altijd na een 3 weken dat het niet mag en dus ook nu begint het gedonder weer. Nu nog maar een half uurtje heel zacht maar eer het 1 januari is is het weer vol disco hierbinnen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Truus24



Sinds: 19-6-2008
Berichten: 34

BerichtGeplaatst: Wo Dec 17, 2008 7:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben geknapt nu. Dat halve uurtje foute achtergrond muziek van eergisteren is me nog te veel . Het was voor zijn doen niet eens gek hard maar ik stoor me na zo lang echt overal aan. Ik raak al opgefokt al ik naar huis moet gaan. De moordneigingen blijven zeer hoog zitten.

Helemaal over de rooie en ik heb al gedreigd om nu echt zelf maatregelen te gaan nemen. Wanneer gaan ze nu eens doorkrijgen dat ik er genoeg van heb ????
Iedereen weet maar te vertellen dat het best wel meevalt. Vreemd want niemand is bij mij binnen wisten luisteren.

Wel begin volgend jaar een gesprek met maatschappelijk werk en de vertegenwoordigster van de woningbouw hierover en dat ik het te gek voor woorden vind dat ik moet accepteren dat een jonge mense nu eenmaal luidruchtiger zijn dan dat ik als 40 jarige ben. Dat zal een rotherrie moeten zijn in een wijk vol jonge mensen. Wat een bullshit dat er afspraken moeten komen over wanneer hij de stereo wel hard mag zetten. Moet niet gekker worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
joda
Gast





BerichtGeplaatst: Za Dec 20, 2008 3:39 am    Onderwerp: juridisch goede registratie van de overlast Reageer met quote

Fijn voor je dat er nu regels, ook al zal hij zich er niet aan houden, maar ik denk dat jouw klachten die regels hebben gemaakt, dus dat is een vooruit gang. Er zijn heeeel weinig mensen die dit durven, daarom zeggen ze dat ze er niet zoveel last van hebben. ze zullen nog eerder verhuizen, dan dat ze naar de politie of de woningbouw stappen, want dan worden zij het pispaaltje. En goed dat er in januari een gesprek komt met maatschappelijk werk en de woningbouw. dit is een hele grote stap en je hebt kans dat al je ergenissen niet voor niets is geweest. het zal nu hoogst waarschijnlijk in een stroomversnelling komen.

Ik hoop in elk geval dat je een rustige Kerst en een redelijk rustig nieuwjaar hebt met je kat.
Naar boven
Truus24



Sinds: 19-6-2008
Berichten: 34

BerichtGeplaatst: Za Dec 20, 2008 4:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb nu gelukkig ook nog een briefje van de huisarts gekregen dat ik lichamelijk en geestelijk zeer veel hinder ondervind van de overlast van mijn buurman. Ik heb vrijdag net voor sluitingstijd de woningbouw er een kopie van gegeven. Nu is de consulente op vrijdag altijd vrij en ik wacht dus af wat er nu gaat gebeuren. Elke keer als ik denk dat hij het gaat laten begint het gedonder weer.
Wel is de woningbouw van mening dat de buurman al zo veel rekening houd met mij. Hij zou voor mij de hond weggedaan hebben. Dat beestje hoefde niet weg, hij moest allleen ophouden met dat eenzaamheidsblaffen elke avond.
Hij zou ook al zijn boxen op pootjes gezet hebben en nog loop ik te zeiken. Nu vermoed ik dat hij een subwoofer heeft staan en dan helpen die pootjes onder de boxen er niet meer aan. Ik denk dat dat ding de oorzaak is dat ik feilloos weet of hij thuis is of niet. Anders heb ik vrees ik een telepatisch lijntje met hem. Crying or Very sad

Daarbij is het altijd wanneer ik geen visite heb en er geen andere mede bewoner thuis zijn. Dus zeer lastig om aan getuigen te komen. Hij weet dat ik op vrijdag vaak visite heb en dan is het nooit.

Nu ga ik zoeken hoe ik die extreem lage trillingen/geluiden opgenomen kan krijgen. Het valt buiten het bereik van de microfoontjes die ik tot nu toe in de winkels zie. Ik voel vaak een trilling op het rechteroor en ik hoor dan niets.

Wel blijf ik bij het vermoeden dat mijn buurman connecties heeft bij de woningbouw. Dus vrijdag duidelijk aangeven dat ik steekproefsgewijs een meetapparaat ga laten plaatsen om het volume te meten. Ik zeg niet wanneer en hoelang alleen dat ik het ga laten meten. Dat ik contacten heb met de huurdersbelangenvereniging en dat die ook zeggen dat ik dit niet hoef te accepteren dat jonge mannen vaker lawaai mogen maken. Huisregels zijn huisregels. Dus handhaaf ze eens.
Ik ga ook ter ontspanning een muziekinstrument spelen, Twisted Evil Ik heb volgens de wet het recht om 1 uur per dag met 5 dagen per week onverstoord te mogen oefenen. Dus als hij dan last van me heeft mag hij me niet verstoren. Ik dacht aan een tuba of souzafoon. Fatsoenshalve oefen ik dan zo vroeg mogenlijk na mijn werk. Dus rond etenstijd, dan kan men nog onverstoord tv kijken in de avond Wink . Kijken of hij dit leuk vind. Ik wil best triangel gaan spelen maar dan moet hij zijn herrie uit mijn huis houden. Twisted Evil

Ik moet echt via mijn juriste af gaan dwingen dat er stilte komt in mijn huis. Ik zou zeuren en een keertje hardere muziek moet kunnen. Nu wil ik dus een definitie van een keertje en heb als tegenprestatie een document ingeleverd dat het gros van Nederland 12 maal per jaar de muziek van buren zachtjes horen al overlast vind. En maximaal een kwartiertje ander wordt het zeer ergelijk. Ik heb het hier over 12 maal per 2 weken en als ik niet ingrijp gewoon 2 uur lang elke keer.

Met Kerst en nieuwjaar ben ik weg. Ik vermoed vooral rond de jaarwissel veel vuurwerkoverlast van hem te gaan ondervinden.
En helaas is de kat overleden, hij werd ziek en kon niet goed meer op de pootjes staan. Dus ik heb hem in laten slapen. Maar ruim 18 jaar is zeer respectabel en ik wilde niet gaan sollen met hem om zijn leven met een aantal maanden te rekken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Gast






BerichtGeplaatst: Di Dec 23, 2008 1:46 am    Onderwerp: Reageer met quote

Spijtig van je kat Truus. Een kleine troost, sommige mensen zitten in precies dezelfde situatie. Ik dus. Sad Toch: proberen positief te blijven en altijd relativeren, hoe moeilijk ook. Verlaag je niet tot de ander. Wat wellicht een goede oplossing kan zijn is plafondisolatie (genoeg bedrijven via internet te vinden, wellicht dat je daar je geld in kan steken.)

Ik hou zelf ook altijd rekening met anderen, maar helaas: de goeden moeten onder de kwaden lijden, ik ben zelfs door de woningstichting intolerant genoemd, ondanks dreigementen van mijn bovenbuurman.

Het is echt een te idiote situatie, wij zullen ons moeten aanpassen aan de asocialen, daar komt het op neer.

Probeer te genieten van de kerst, hele fijne dagen in ieder geval!

Groeten Bert.
Naar boven
Gast






BerichtGeplaatst: Di Dec 23, 2008 1:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Spijtig van je kat Truus. Een kleine troost, sommige mensen zitten in precies dezelfde situatie. Ik dus. Sad Toch: proberen positief te blijven en altijd relativeren, hoe moeilijk ook. Verlaag je niet tot de ander. Wat wellicht een goede oplossing kan zijn is plafondisolatie (genoeg bedrijven via internet te vinden, wellicht dat je daar je geld in kan steken.)

Ik hou zelf ook altijd rekening met anderen, maar helaas: de goeden moeten onder de kwaden lijden, ik ben zelfs door de woningstichting intolerant genoemd, ondanks dreigementen van mijn bovenbuurman.

Het is echt een te idiote situatie, wij zullen ons moeten aanpassen aan de asocialen, daar komt het op neer.

Probeer te genieten van de kerst, hele fijne dagen in ieder geval!

Groeten Bert.
Naar boven
Gast






BerichtGeplaatst: Di Dec 23, 2008 1:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Spijtig van je kat Truus. Een kleine troost, sommige mensen zitten in precies dezelfde situatie. Ik dus. Sad Toch: proberen positief te blijven en altijd relativeren, hoe moeilijk ook. Verlaag je niet tot de ander. Wat wellicht een goede oplossing kan zijn is plafondisolatie (genoeg bedrijven via internet te vinden, wellicht dat je daar je geld in kan steken.)

Ik hou zelf ook altijd rekening met anderen, maar helaas: de goeden moeten onder de kwaden lijden, ik ben zelfs door de woningstichting intolerant genoemd, ondanks dreigementen van mijn bovenbuurman.

Het is echt een te idiote situatie, wij zullen ons moeten aanpassen aan de asocialen, daar komt het op neer.

Probeer te genieten van de kerst, hele fijne dagen in ieder geval!

Groeten Bert.
Naar boven
Truus24



Sinds: 19-6-2008
Berichten: 34

BerichtGeplaatst: Di Dec 23, 2008 1:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Even een voorspelling doen, dit heb ik ook al bij maatschappelijk werk voorspeld en ik ga het ook nog op een ander forum voorspellen:

Mijn buurman is sinds vorige week vrijdag de stilste buurman die ik ooit gehad heb. Sinds ik gedreigd heb om bij de burgermeester mijn tentje op te slaan in de tuin is het stil. Dat incidenteel die papegaai een roept naar de baas is normaal. Dat beestje moet zich ook eens uitleven.

Vrijdag de verklaring van de huisarts ingeleverd bij de woningbouw expres net voor sluitingstijd. En donders goed wetende dat de woonconsulente er dan nooit is. Toch is het de meest stille buurman die ik ooit gehad heb ineens. Echter tijdelijk maar weer vrees ik.

Wat dus zeer opvallend is dat er dus bij zijn bovenbuurman die nooit thuis is een kast is geplaatst die verdacht veel op een meetapparaat lijkt. Wedden dat de meeting aan gaat geven dat er niets aan de hand is en ik loop te zeuren ???????

Waarom die kast nu niet eens plaatsen als ik erom vraag. Als het resoneerd bij mij binnen. Nee uitgerekend nu. En daarbij weet mijn buurman er al van volgens mij. Dat oudere vrouwtje dat medelijden met hem heeft , heeft hem al ingeseind.

Waarom zijn instantie's nu zo dom ??? Als ik aangeeft het eens onopvallend te meten. Dan het zo aanpakken, ik weet al wat de uitkomst van die meting gaat worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.