Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

trillingen (door laagfrequent geluid?)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bert
Gast





BerichtGeplaatst: Do Nov 19, 2009 8:20 pm    Onderwerp: trillingen (door laagfrequent geluid?) Reageer met quote

Het valt af en toe niet mee om naast een horeca bedrijf te wonen. Nu heb ik er twee: één aan de voorzijde (woonkamer) en sinds 3 jaar ook een andere horeca aan de achterzijde (slaapkamer).

Met de ene partij zit ik elke zomer al te rommelen (geluidsoverlast door motoren) en sinds 3 jaar kan ik vaak slecht slapen (ook geluid van motoren). Bereidwillig zijn ze vaak wel, maar het is altijd: kom je bij A dan kan het toch ook wel van B komen? Kom je bij B dan kan het toch ook wel bij A vandaan komen?

Hoe dan ook, het is momenteel rustig qua geluid, maar sinds een aantal weken verneem ik trillingen in mijn voeten en benen waar en krijg ik een soort opgekropt gevoel in mijn maag. Ik hoor wel een ´laag´geluid, maar dit is niet noemenswaardig. Dit gevoel heb ik alleen thuis en ook kon iemand anders kon het ´voelen´. Gebeld met GGD, dokter (+kno arts), milieuloket en DMB. Tot heden aan toe is er nog niemand of instantie die mij verder op weg kan helpen deze ellende te traceren, of een oplossing aangeven. Zelf vermoed ik een laagfrequent geluid, maar ben geen technicus op dit gebied.

Omdat ik er echt (lees: alleen thuis) lichaamlijke klachten van krijg ben ik dus op zoek naar een mogelijk iemand met een gouden tip. Hier iemand? Bij voorbaat dank.
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Do Nov 19, 2009 10:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Lees ook hier en hier even...
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.