Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
bert stoltenborg Expert
Sinds: 6-8-2006 Berichten: 1007 Woonplaats: achterhoek
|
Geplaatst: Wo Aug 16, 2006 6:53 pm Onderwerp: verkeersttellingen |
|
|
Weet iemand of een particulier die een gevelbelasting moet berekenen door verkeerslawaai eventueel zelf tellingen van verkeer moet laten verrichten, of moet de gemeente of provincie die aanleveren?
Dank,
Bert |
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
Sinds: 2-3-2006 Berichten: 2687
|
Geplaatst: Wo Aug 16, 2006 10:04 pm Onderwerp: Re: verkeersttellingen |
|
|
bert stoltenborg schreef: | Weet iemand of een particulier die een gevelbelasting moet berekenen door verkeerslawaai eventueel zelf tellingen van verkeer moet laten verrichten, of moet de gemeente of provincie die aanleveren? |
Béétje vals, maar ik link je terug naar de concurrent: Klik naar forum geluid.pagina.nl
_________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com |
|
Naar boven |
|
|
bert stoltenborg Expert
|
Geplaatst: Wo Aug 16, 2006 10:36 pm Onderwerp: |
|
|
Zeur toch niet, ik wil gewoon iets weten. |
|
Naar boven |
|
|
Geluidforum Site Admin
Sinds: 2-3-2006 Berichten: 2687
|
Geplaatst: Do Aug 17, 2006 6:50 am Onderwerp: |
|
|
Nou Bert , het was vooralsnog het enige dat ík kon doen om je te helpen. De gelinkte dicussie gaat in elk geval over je vraag.
Dacht je soms dat je gewoon op de indexpagina uit zou komen? Dat zou wel héél flauw zijn...
Dit was dus een serieuze hulppoging... Misschien ben je (22:36) nog op tijd naar bed gegaan en kijk je er nu wat frisser tegenaan . _________________ - Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com |
|
Naar boven |
|
|
bert stoltenborg Expert
|
Geplaatst: Do Aug 17, 2006 11:30 am Onderwerp: |
|
|
Was maar een geintje, ik dacht dat ik er een smily bij had gezet. Nu komt het kriegel over, maar dat was niet zo bedoeld. Excuses, dus.
En je moet me nooit te serieus nemen.
|
|
Naar boven |
|
|
|