Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Nog maar weer een Geluidsisolerende ramen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Spicaty
Gast





BerichtGeplaatst: Za Mei 27, 2017 8:51 am    Onderwerp: Nog maar weer een Geluidsisolerende ramen Reageer met quote

Hallo

4 jaar geleden is voor het laatst op dit forum iets geplaatst over geluidswerende beglazing. Kan iemand mij op weg helpen om de juiste keuzes te maken. Wij hebben veel last van gelede bussen die op 20 meter van ons huis langs gaa met een snelheid van tussen de 40 en 60. Een laag geluid dus.

Ik hoop dat dit eerst even voldoende is
Naar boven
bert stoltenborg
Expert


Sinds: 6-8-2006
Berichten: 1005
Woonplaats: achterhoek

BerichtGeplaatst: Zo Mei 28, 2017 2:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

Beter zoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Spicaty
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Mei 28, 2017 12:26 pm    Onderwerp: Nog maar weer een Geluidsisolerende ramen Reageer met quote

bert stoltenborg schreef:
Beter zoeken.


Hallo Bert,

Dank voor je zinvolle bericht. ik veronderstel bij jouw expertise en hoop nog eens weer contact te hebben. Dank.

Ook het topic over geluidsschermen is interessant. Nogmaals dank dus.

Jan
Naar boven
themx



Sinds: 14-4-2014
Berichten: 21
Woonplaats: Zaanstad

BerichtGeplaatst: Wo Mei 31, 2017 1:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hi Jan,

2 jaar terug heb ik een topic gestart over mijn beglazing thuis.

http://www.geluidforum.nl/viewtopic.php?t=1722

Misschien heb je hier iets aan Smile Het is enorm vervelend als je last van geluid ervaart. Gelukkig kan het vrijwel altijd opgelost worden, mits je berijd bent om je portomonee te trekken en/of compromissen te maken.

Heb je enig idee (dmv) geluidskaarten hoeveel dB er op je gevel staat? Welke gemeente woon je? is je huis vrijstaand, appartement, rijtjes etc etc.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.