Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

[Phonestar] Geluidsisolatie installatie bedrijf

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
O_o
Gast





BerichtGeplaatst: Di Jul 30, 2013 1:23 pm    Onderwerp: [Phonestar] Geluidsisolatie installatie bedrijf Reageer met quote

Beste forumlezers,
Weet misschien iemand een professionele installatie bedrijf die werkt met phonestar platen? Hebben ze alleen in duitsland, hongarije en zwitserland maar in nederland alleen retailer, dus geen installatie. Confused Dat is wel vervelend, ik heb geen ervaring en de platen zijn echt duur dus doe het zelf durf ik niet.
prijsofferte van meerdere klusbedrijven aangevraagd maar niemand heeft echte kennis over dus verspil van het geld eigenlijk. Shocked Het is mijn slaapkamer dus geen grote ruimte maar wel iemand professioneel nodig.
Alle informatie is welkom!
Alvast bedankt.
Naar boven
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Di Jul 30, 2013 2:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Waarom eerst een materiaal kiezen en daarna een installateur? Kies liever een installateur die je goed kan adviseren op het gebied van geluidsisolatie in jóuw situatie.

Over de Phonestar platen dít onderwerp al gelezen?
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.