Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Aannemer gezocht (vloerisolatie)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mannus
Gast





BerichtGeplaatst: Wo Jul 03, 2013 3:46 pm    Onderwerp: Aannemer gezocht (vloerisolatie) Reageer met quote

Wie o wie kent er nog een degelijke, betaalbare aannemer in de buurt van Utrecht die een vloer kan isoleren?

Het gaat om een oude houten verdiepingsvloer waar een laminaat op ligt. Deze is niet geïsoleerd, de planken kraken. Veel last van contactgeluid.
Naar boven
Bart Hoogeboom



Sinds: 15-3-2012
Berichten: 111
Woonplaats: Noordwolde

BerichtGeplaatst: Wo Jul 03, 2013 4:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dit is niet de plaats om zulke verzoeken te plaatsen of te adverteren.
Maar ik wil mezelf wel onder de aandacht brengen.
_________________
| www.bigtreeacoustics.nl | Big Tree Acoustics, we make quality sound better.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Wo Jul 03, 2013 4:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Och, ik laat het maar even staan.

Ik erken dat het lastig is een goede, deskundige en een ervaren aannemer voor dit soort klussen te vinden. Ook ik kan niet zomaar een lijstje opdiepen.

De praktijk is dat een particulier niet eerst een adviesrapport door een bureau laat opstellen en je welke aannemer dan ook op zijn blauwe ogen en zijn verhaal (oogkleur en geslacht aannemer overigens vrij in te vullen) moet zien te selecteren.

Enige tip die ik je kan geven is duidelijk te laten omschrijven welke materialen en systemen worden toegepast. Vraag ook welke speciale aandacht aan afwerkingen en ontkoppelingen wordt besteed.
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.