Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

juridisch goede registratie van de overlast
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Truus24



Sinds: 19-6-2008
Berichten: 34

BerichtGeplaatst: Ma Feb 09, 2009 2:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het blijft maar doorgaan met elke keer die overlast in mijn woning.
Begin januari een gesprek gehad met de woningbouwconsulente dat ik er letterlijk ziek van ben. Ook heb ik dat op een briefje van mijn huisarts. Toen al gevraagd wat we doen als het half februari weer begint ???
Nu is het half februari en het begint inderdaad weer.

Nu ben ik dus zo gek als een deur ervan ondertussen. Juridisch zou ik geen poot hebben om op te staan. De rechtsbijstand keur elke vorm van mijn getuigenverklaringen en bewijzen af. Volgens metingen zou er geen overlast zijn, mijn buurman zou onder de normen blijven. Hoe komt het dan dat ik toch weer vreemde muziek door mijn woning hoor ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Geluidforum
Site Admin


Sinds: 2-3-2006
Berichten: 2687

BerichtGeplaatst: Ma Feb 01, 2010 12:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Truus24 schreef:
Mevrouw de agente wist me te vertellen dat in in de gevangenis kom als ik mijn buurman overhoop rijd. Het lijkt me in iedergeval stiller in de bak dan in mijn huis.


Bovenstaande quote vond ik terug op pagina 5 van dit rapport (PDF) Very Happy
_________________
- Ook ú kunt (als geregistreerd gebruiker) beschikken over een onderschrift - Klik hier
- Voor vragen en opmerkingen aan de beheerder, mail naar geluidforum@gmail.com
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Truus24



Sinds: 19-6-2008
Berichten: 34

BerichtGeplaatst: Ma Feb 01, 2010 12:37 pm    Onderwerp: Reageer met quote

men had op zijn minst even kunnen vragen of ik het goed vond. Goed dat jullie het gelezen hebben.

Ondertussen maar verhuisd naar een totaal ongeschikte woning waar ik de bovenverdieping niet van kan gebruiken. Waar nu 15 meter achteruitn aan het verwilderen is omdat ik dat niet bij kan houden. Ik heb nog steeds last van de gevolgen van die overlast.

Nog loop ik vast op regeltjes.

De wet WMO geeft doodleuk aan dat ik NIET had mogen verhuizen. Ik krijg dus geen aanpassingen in deze woning. Dus ik kan niet boven komen. ik kan dus geen gebruik maken van de slaapkamer en de badkamer. Ik was me maar een beetje aan de aanrecht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> In het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.