Geluidforum.nl forum index
 Adverteerders 


 FAQFAQ   ZOEKENZOEKEN   GebruikersGebruikers   Registreer (NIET verplicht!)Registreer (NIET verplicht!)   ProfielProfiel   InloggenInloggen

Welke ultrasone antiblaf apparaat?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Patrick
Gast





BerichtGeplaatst: Do Jul 23, 2020 10:28 am    Onderwerp: Welke ultrasone antiblaf apparaat? Reageer met quote

Hallo,

Mijn buren hebben een fors terrein, hun huis ligt op 50 meter afstand van mijn huis, maar de erfgrens ligt maar op 3 meter van mijn huis. Daar ligt dan ook mijn oprit. Elke keer als thuis kom en uit de auto stap komen de 2 honden van de buren er met een noodgang aan te blaffen, terwijl ik gewoon mijn boodschappen wil uitpakken blijven die honden maar bulken aan de andere kant van het gaashek. Erg storend.

Ik wil aan de zijkant van mijn huis 1,2,3 of meer anti-blaf ultrasone apparaten hebben die de honden als het even kan op minstens 40 meter afstand al het zwijgen oplegt.

Bestaan zulke apparaten, met een dergelijk bereik? Ik heb stroomvoorziening buiten omdat ik daar ook een (elektrisch) rolluik heb zitten.

10 repen pure chocolade werken ook wel, maar ik denk niet dat de buren daar zo blij van worden.
Naar boven
Issy



Sinds: 7-3-2020
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Wo Aug 05, 2020 5:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Sorry maar ik vind dit een heel naar bericht. Ben je bang voor honden ? Zie wel dat je ze geen chocolade wilt geven dat is positief. Maar kennelijk weet je wel dat dit dodelijk is voor honden.

Al met de eigenaar gesproken ? Zal ook niet helpen trouwens. Zeg gewoon heel rustig tegen die honden ''alles is goed''. Ook al kun je een hond niets wijs maken, die voelen dat je er een pesthekel aan hebt. Daarom komen ze ook bij jou.

Alles is goed of komt goed.

Meer heb ik hier niet over te zeggen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel
willemanthoon
Gast





BerichtGeplaatst: Zo Nov 22, 2020 10:04 pm    Onderwerp: Re: Welke ultrasone antiblaf apparaat? Reageer met quote

Patrick schreef:
Hallo,

Mijn buren hebben een fors terrein, hun huis ligt op 50 meter afstand van mijn huis, maar de erfgrens ligt maar op 3 meter van mijn huis. Daar ligt dan ook mijn oprit. Elke keer als thuis kom en uit de auto stap komen de 2 honden van de buren er met een noodgang aan te blaffen, terwijl ik gewoon mijn boodschappen wil uitpakken blijven die honden maar bulken aan de andere kant van het gaashek. Erg storend.

Ik wil aan de zijkant van mijn huis 1,2,3 of meer anti-blaf ultrasone apparaten hebben die de honden als het even kan op minstens 40 meter afstand al het zwijgen oplegt.

Bestaan zulke apparaten, met een dergelijk bereik? Ik heb stroomvoorziening buiten omdat ik daar ook een (elektrisch) rolluik heb zitten.

10 repen pure chocolade werken ook wel, maar ik denk niet dat de buren daar zo blij van worden.



hey patrick,
ik herken de vertwijfelde toon in je vraag. mijn advies is om een sterke luidspreker neer te zetten die je met bluetooth verbindt met je smartphone. experimenteer 'ns met a. anti-bark apps in de google- of apple-shop, maar beter: laad een toon-generator en experimenteer met verschillende frequenties. ikzelf heb baat bij frequenties tussen de 12500 en 14000 Hz. (Wist je dat je voor een steenmarter 23.000 Hz moet gebruiken omdat de toonhoogte van een angstkreet van een steenmarter is?) Er is op het gebied van ultrasoon geluid nog een hoop te leren!

sterkte!

willem
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Geluidforum.nl forum index -> Om het huis Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1



 
Ga naar:  
Je mag nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Geluidforum.nl topic RSS feed 


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group.